2022-09-22 Kultura · Cultura

Moisés No Duermek "Cataratas" aurkeztu du

Moisés No Duerme taldeak "Cataratas" single berria argitaratu du. Raperos de Emaus talde ezaguneko abeslarietako bat da Moises, eta azken urteotan Moises No Duerme proiektuarekin jarraitu du. Bartzelonan bizi den Jahzzman granadar ekoizleak ekoitzi du lana.

Artista nafarraren itzulera irudikatzen du, hilabete batzuetako jarduera txikiagoaren ondoren; ohi baino argi gehiagorekin agertzen da, tempo batzuekin eta Lofira gehiago hurbiltzen den soinuarekin, eta denboraldi berri honetan gai askotan lehena izango dela agintzen du.

Itzulpena > Traducción

Moisés No Duerme presenta "Cataratas"

Moisés No Duerme publica "Cataratas", su nuevo single. Moises es uno de los cantantes del conocido grupo Raperos de Emaus y que en los últimos años a continuado con su carrera con el proyecto Moises No Duerme. El tema está producido por el productor granaíno afincado en Barcelona Jahzzman. 

Representa la vuelta del artista navarro tras unos meses de menor actividad, que reaparece con un mensaje con más luz de la que nos tiene acostumbrados, con unos tempos y un sonido que se acerca más al Lofi y que promete ser el primero de muchos temas en esta nueva temporada.

Multimedia

CATARATAS - Moisés No Duerme, Jahzzman

Diseño y desarrollo Tantatic