2014-04-22 Kultura · Cultura

Txanogorritxo Rock, txikientzako rock abentura

Apirilaren 24an Auditorioan, eguerdian euskaraz eta arratsaldean gazteleraz eskainiko dute

Irudia: Barañaingo Auditorioa

Barañainen ostegunean egonen diren txikiek badute zer egiterik. "Txanagorritxo Rock" ikuskizuna programatu dure Auditorioak eta Tdiferencia taldeak, apirilaren 24rako 12:00etan euskaraz eta 17:30etan gazteleraz. Ikuskizun musikala da eta 6,5 euro balio du saio bakoitzak.

Txanagorritxoren ipuinean oinarritutako lana da, «baina hau Txanogorritxo rockaria da, barre egiteko eta zalapartatzeko gogo handiak dituena», diote Auditoriotik. Hiru urtetik gorako haur eta gaztetxoentzat zuzentzen da.

Itzulpena > Traducción

Una caperucita musical el Auditorio

Dirigido a los niños y niñas a partir de 3 años, "Caperucita Rock" se trata de una aventura musical que tendrá lugar el jueves 24 en el Auditorio de Barañain en dos sesiones, a las 12:00 en euskera y a las 17:30 en castellano. El espectáculo de la productora Tdiferencia se basa en el cuento tradicional de la Caperucita, «pero es una caperucita rockera, con muchas ganas de gamberrear y reírse, de hacernos bailar en las butacas y darle vueltas a este cuento que tú creías que te sabías... pero vas a comprobar que no», indican desde el Auditorio. Cada sesión cuesta 6,5 euros.

Diseño y desarrollo Tantatic